Oduvijek sam htio biti nekromancer

Naravno, najbliže što sam tome ikad došao je beskonačno oživljavanje starih blogova. Ovome je ovo čak drugi put, a uz to ga još pretvaram i u čudovište, jer s engleskog jezika prelazim na hrvatski. Šok i vjeverica!

Zašto uzdizanje iz mrtvih? Eh, mogao bih smisliti dosta srcedrapajućih razloga, ali pravi razlog je dosta banalan - trenutno stvarno imam viška vremena, i htio bih ga bar dio utrošiti djelomično korisno.

Zašto odjednom hrvatski? Odgovor na to se krije u namjeri ovog bloga, koju je on imao od početka, a to je da pisanjem o stvarima koje se meni čine interesantne, kao što su znanost, astronomija, čitanje, lagana filozofija i slično, pokušam neke od tih tema približiti i javnosti, ne bi li u njima još netko pronašao svoj budući hobi.

Vjerujem da nisam jedini koji smatra da je općeznanstveno stanje u Hrvatskoj na jezivo niskoj razini, stoga mislim da je šteta barem ne pokušati objasniti neke zanimljivosti ovog beskonačnog svemira na jedan pojednostavljen i laganiji način. Ne znam čita li itko više blogove, pogotovo na hrvatskom, ali ako barem jedna osoba slučajno naiđe na njega i na kraju čitanja osjeti da je nešto novo naučila, smatrat ću da je moja misija uspjela.

Dakle, kao što je već prilično razvidno, ovdje ću uglavnom pisati o laganim znanstvenim temama, najviše astronomiji i novim tehnologijama, povremeno podijeliti fotografije s izleta u prirodu, muzeje i predavanja, neka moja razmišljanja i hobije, i slične geekovske teme. Prije par minuta je Tanja rekla, dok sam joj pokazivao oživljavanje bloga, "You're such a nerd.", i teško mi se ne složiti s tim. Zato, kao i svaki ponosni nerd, pozivam vas da zajedno sa mnom krenete na ovo ponovljeno putovanje blogosferom, i možda zajedno naučimo neke nove zanimljive stvari. Ad astra!

P.S. Upravo sam primijetio da je prvi post na ovom blogu objavljen prije točno 10 godina i 7 dana. Lijepa slučajnost. :D

Primjedbe

Popularni postovi